COMUNICAR LA CONTRACTACIÓ. CONTRAT@

Aquesta web facilita la comunicació de la contractació on-line a través de l'aplicació Contrat@. Aquesta aplicació permet als empresaris i a les empresàries que actuen en nom propi i a les empreses i professionals col·legiats que actuïn en representació de tercers, comunicar el contingut de la contractació laboral als Serveis Públics d'Ocupació des del seu propi despatx o seu professional.

A través de Contrat@ es poden comunicar les dades de Contractes, Còpies Bàsiques, Pròrrogues, Crides de fixos discontinus i Pactes d'hores complementàries, i pot fer-se per una de les tres opcions disponibles: a través de la comunicació de dades, a través de l'enviament de fitxers XML o a través de Serveis Web.

La utilització d'aquest servei requereix disposar d'una Autorització dels Serveis Públics d'Ocupació. Per a això s'ha d'emplenar una Sol·licitud d'Autorització i presentar-la amb la documentació precisa en aquests Serveis Públics. Una vegada concedida l'Autorització, es podrà accedir a Contrat@ bé amb Certificat Digital o DNI electrònic, o amb l'Identificador de l'Empresa i la clau personal que es va assignar en realitzar la Sol·licitud. Per a més informació, existeix en l'aplicació un complet "Manual d'Usuari" i un enllaç d'Avisos "" que s'actualitza amb les novetats de legislació en matèria de contractació. Si té algun dubte o incidència, pot plantejar-la des de la Bústia de Contrat@ .