Seu electrónica

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Fira de l'Ocupació en l'Era Digital 2016 (Edició Novembre)

A causa de l'èxit de la seva estrena en 2015, la Fira de l'Ocupació en l'Era Digital va ampliar en 2016 el nombre de dies de l'esdeveniment celebrant-ho en dues edicions. La primera d'elles va tenir lloc l'i 24 25 de maig en el Pavelló Multiusos del Recinte Firal de la Casa de Camp de Madrid i la segona es va celebrar l'i 15 16 de novembre en el Palau de Cristall del mateix recinte.Ambdues edicions van ser organitzades pel Grup ADD amb el patrocini del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) i amb el suport institucional del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social i l'Ajuntament de Madrid.la fira es conceptua com un esdeveniment dirigit als departaments de Recursos Humans  d'empreses tecnològiques, per la qual cosa en aquesta fira tant l'oferta com la demanda d'ocupació és qualificada.Cadascuna de les dues edicions de 2016 va constar de dues jornades diferenciades: la primera, un fòrum "B2B" (negocio-negoci) para professionals de recursos humans; la segona, un fòrum "B2C" (negocio-consumidor) per a candidats. Al llarg d'ambdues jornades, les empreses participants van poder establir contactes comercials, posar-se al dia en transformació digital, establir contactes amb candidats altament qualificats i visitants professionals i donar a conèixer la seva empresa, els seus productes, el seu valor afegit i els seus plans de carrera.Per accedir a l'esdeveniment, tots els visitants candidats van haver de registrar-se prèviament a la web de la fira. En registrar-se, els candidats van rebre una proposta de “circuit d'èxit”, és a dir, un recorregut òptim amb una sèrie d'empreses que visitar. Per la seva banda, els expositors van rebre una app que els va permetre escanejar els codis de barra dels candidats i classificar-los en un fitxer en el núvol que posteriorment l'organització els va fer arribar. Amb aquesta mateixa app, els expositors també van poder escanejar les dades dels visitants B2B per realitzar networking.el SEPE va participar amb un stand en el qual es va informar als visitants sobre l'organisme, el Portal Únic d'ocupació “Empra't” , l'Observatori de les Ocupacions, les modalitats de contractes i les mesures de foment de l'ocupació i l'emprendimiento. Així mateix, el SEPE va comptar amb la col·laboració d'experts del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social que van informar i van atendre a tots els interessats en la Garantia Juvenil.A més de la zona expositiva amb stands, aquesta edició va comptar amb quatre sales de ponències i diversos espais en els quals es van desenvolupar nombroses activitats. A més, va existir una zona exclusiva dedicada a la intel·ligència artificial.Aquesta segona edició de 2016 va superar l'èxit de la primera, doncs en ella van participar 153 expositors (109 en format presencial en el recinte i 44 en format digital), va ser visitada per 6072 . interessats (1.638 professionals en la jornada B2B i 4.182 candidats en la jornada B2C) i es van realitzar un total de 2653 . lectures de currículums.