HERRITARTASUN SARIA EMATEN DUEN AEVAL2013IRUDIAN, BERE SEPE AURRETIAZKO HITZORDUA

22uztaila2014

AEVAL saria2013

Kalitatea eta berrikuntza kudeaketa publikoan sariak errege dekretuz sortu ziren.951/2005ezartzen zuen, administrazio orokorrean kalitatea hobetzeko esparru orokorra Izan da (prozesu eta kudeaketako funtzioak ere (sariak araberaEstatuko agentzia politika publikoen ebaluazioaren eta zerbitzuen kalitatea (AEVAL).

Deialdien artean egindako kudeaketan lortutako esperientziari zazpietan2006bai2012eguneratu eta berriro araupetzea aholkatzen zuen. Horrela, HAP/aginduak1353/2013arauketa berri eman sari horietara, modalitate eta kategoria hauetan egingo dira:

  • Kudeaketaren bikaintasuna Publikoaren saria.Onartu den organoei eta erakunde publikoak: direla - eta nabarmendu diren zerbitzuen kalitatea areagotzea, aipamen berezia izango duen erakundeari otorgarse hobetzeko etengabeko ahalegina. horretarako, lortutako puntuazioa kontutan izan gabe.
  • Berrikuntzaren kudeaketa publikoan sariaErabiliko diren ezagutzeko: erakunde publikoak, alderdi hori, berrikuntzaren alderdian, bai barneko nahiz kanpoko. modalitate honek bi multzotan banatzen dira:
    • Herritartasun SariaEkintza berritzaileak, eskaintzea: ezagutu Den produktuak edo zerbitzuak, hala nola lotura sistemetan, erabiltzaile edo kanpoko eragina herritarrengan.
    • Kudeaketako berrikuntzaren sariaAntolakuntza eta hobekuntza: ekimen bat Erabiltzen duten erakunde publikoen kudeaketa prozesuak ez du zertan ekarri duten herritarrek zuzenean edo bere onurarako izango dituela zerbitzuak erabiltzen dena.

HAP/Aginduak1326/2014a) emandako sariak2013ematea erabaki du.Herritartasun Saria2013praktikan “Aurretiazko hitzordua:16bere garaian milioi biztanle” aurkeztua, estatuko enplegu zerbitzu publikoak.

Arazoa konpontzeko, Hitzordua izan al ziren (luzeak Dituzten SEPE bulegoetan itxaron beharrik, krisiak areagotutako abiatuta.2008Erakundearen helburua da, izan ere.2010tresna informatiko erraz bat egitea ere bai, birtualki, erabiltzaileei kudeatzeko bulego horri zain.

Hitzordua ezartzeko lana planifikatu ahal izan ere bulegoetan, lan-giroa hobetzen eta estresa eta langileen arazoak dira erabiltzaileekin.

Gaur egun, sistema horretan hitzordua SEPE finkatuta dago, eta prozesuan parte hartzen duten eragile guztien iritziz kudeaketarako ezinbesteko tresna da. Izaera estrategikoa, bai gure zerbitzuen kartan txostenean adierazten da CORA.