DEFINIZIOA ETA XEDEA, IKUSPEGIA ETA BALIOAK

Estatuko enplegu zerbitzu publikoaren (SEPE) Ministerio de Trabajo y atxikitako erakunde autonomoa da. irudian, Gizarte-ekonomiaren SEPE, eta autonomia-erkidegoetako enplegu-zerbitzu publikoek, enplegu Sistema nazionalaren osatzen dute. sistema horrek bere eginkizunak (espainiako Enplegu institutu nazionala (EIN): 2003 Sustatzen da. egitura hori, estatu, enplegurako neurriak eta ekintzak diseinatu eta garatu, gauzatu egiten da, lurraldeko errealitateei egokitutako.

Erakunde hauek osatzen dute:

  • Zerbitzu zentraletako batzuk.
  • 52 probintziako zuzendaritzetan.
  • Bulegoetarako banatuta dauden sare zabala 50 probintzia (espainia eta Ceuta eta Melilla hiriek, langabezia prestazioak kudeatzen diren tramiteekin aurrera. Bertan, Ceuta eta Melilla, enplegu eta prestakuntza izapideen ere kudeatzen dira.

Horrez gain, ondoko zerbitzu hauek ditu:

  • Herritarren arreta telefonikoaren zerbitzua irudian ( 900 81 24 00 ), probintziako telefonoak tambén.
  • Telefono bidezko laguntza zerbitzua, enpresei ( 901 01 09 90 ) XML fitxategiak bidaltzeko.
  • Web gunea, www.sepe.es, lan eta zerbitzu prestazioak hasi sartuko da, zenbait informazio ere.

Hau da, gizartearentzat eta SEPE. garatzen dugun Jardueraren beharrak ase eta ikertu du gure publikoa:

  • Lanean ari diren langileak.
  • Langabeei eta iraupen luzeko langabetuak.
  • Ekintzaileak negozio ideia bat duten.
  • Gazteak.
  • Enpresa.

Enplegu politikaren garapena laguntzea, langabeziagatiko babes-sistema kudeatzea eta lan-merkatuari buruzko informazioa bermatzea, Erkidegoetako Enplegu Zerbitzu Publikoen eta lan-arloko beste agenteen laguntzarekin, herritarrak laneratzeko, lan-merkatuan iraunarazteko eta enpresen giza kapitala hobetzea lortzeko xedearekin.

Kudeaketaren bikaintasuna lortzeko gure herritarrei zerbitzuak, teknologiak berriak baliatuz, Enplegu Sistema nazionalaren buru duen eta kalitatea handitzeko lanak (lan merkatua.

SEPE printzipioak hartu behar duen zehazten duten balioak erdiesteko lortu nahi diren helburuak hauexek dira:

  • Herritarrei kultur zerbitzuak:Hau da, gizartearentzat eta SEPE. zerbitzu publikorako bokazioa Duen erakundeko pertsonen gogobetetze-maila areagotzen duten erabiltzaileek ordaindu du. erakundearen Jarduera guztia, bezeroen beharrei eta ikertu behar zuten centrarse satisfacerlas, lana bideratzeko modurik eraginkorrena.
  • Berritzeko gaitasuna:Balio erantsia duten langileek urteko SEPE bertan jartzen dute; izan ere, errealitate berrira eta berrikuntza lan bilaketan orientatzeko behartzen tratamenduan lanean. Hartara, erakundeak izan ditzakeen aldaketak islatzen dute, erabiltzaileek automatikoa.
  • Beste eragile hauekin batera:Herritarrei zerbitzurik onena eskaintzeko helburuarekin. irudian, SEPE, zerbitzu publikoa denez, lana eta gainerako eragile batzuekiko elkarlana bultzatzen zuten beste erakundeekiko koordinazioa hobetzen, bai europa mailan.
  • Erakundeko langileek konpromisoa:Talde handiarekin, SEPE zerbitzu publikorako bokazioa du. herritarrak Zerbitzu egokia al da ondo, giza baliabideen kudeaketa, komunikazioa oinarriak hauek dira: gardentasuna antolakuntzan, antolakundeko pertsonen konpromisoaren eta garapen profesionalean. garrantzi handia eman behar al Erakundeak talde-lana, lankidetza eta lan-baldintzak hobetzea.
  • Kalitatearen kudeaketa:Kalitatearen bidez lortzen da gainerako lurrak balio eraman egiten al. hori eraginkorra da Zerbitzua ematen, garaiz, eta modu arduratsu eta etengabeko hobekuntza eta ekimena. horren Kalitatea da, bezeroen beharrak eta hautemandako kalitatea ebaluatzeko izaten dute.