JO BARCELONA 2021

De l'a 15 el de 17 juny de 2021

JO Barcelona  es va celebrar de l'a  15  el de  17  juny de  2021
JO Barcelona es va celebrar de l'a 15 el de 17 juny de 2021

El Servici Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) ha participat en JO Barcelona ´ 21 en la seua IX Edició els dies 15 , 16 i 17 de juny de 2021 . El SEPE ha aprofundit en el Pla Europeu de Recuperació amb un seminari impartit pel Director General del SEPE. A més, ha oferit informació sobre el propi Servici Públic d'Ocupació Estatal, cursos gratuïts per a l'ocupabilitat, la XARXA EURES i la mobilitat europea, el Pla de Garantia juvenil, o quins són les professions més demandades impartides pel SEPE (Servici Públic d'ocupació estatal).

EL SEPE ha participat amb sis webinars en JO Barcelona ´ 21 , un congrés digital sobre l'ocupació que en la seua IX Edició va atraure a més d'empreses 80 i institucions públiques. El SEPE ha abordat temes com El Pla de Recuperació, el mercat de treball i com accedir a les seues oportunitats o la mobilitat europea gràcies a la XARXA EURES. Els webinars que ha impartit el SEPE han sigut els següents:

• Cursos gratuïts per a començar a treballar
  • Els jóvens i el Pla Europeu de Recuperació
  • Què és el SEPE
  • ¿Quins treballs hi ha per a mi? Big Data al servici de l'orientació laboral
  • L'ocupació i la Garantia Juvenil
  • XARXA EURES: Mobilitat Laboral a Europa

Més de 1 200 . participants han assistit als seminaris del SEPE i més de   440 candidats han participat en els encontres impartits pel SEPE.

JO Barcelona , referent en l'ocupació i la formació

Durant tres dies, més de 100 conferenciants, directors de Recursos Humans, membres dels equips de gestió de talent, CEOS i experts en el sector, han emès en directe i en format digital un extens programa amb 81 activitats amb la finalitat de presentar les vacants i oportunitats de desenvolupament que oferixen.

Les oportunitats professionals que s'han oferit són molt diverses tant per a estudiants de cursos com para recentment graduats i per a titulats amb o sense experiència.

Feria Formando Futuro