Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
JO Barcelona 2023
El SEPE, enfocat en l'ocupació jove en JO Barcelona 2023
El Servici Públic d'Ocupació Estatal va participar en la XI Edició de JO Barcelona ´ 23 el 27 dia d'abril. El SEPE va impartir tres conferències centrades en l'ocupació jove. Garantia Juvenil i les inversions d'ocupació jove del Pla de Recuperació van ser les protagonistes.
El SEPE va ser una de les entitats participants amb la impartició de tres conferències sobre ocupació enfocats als jóvens. Més de 8 000 . candidats a formació i llocs de treball van participar en esta edició en la qual es van publicar 2 . 000 vacants d'ocupació en la web de l'esdeveniment.
Les conferències que va impartir el SEPE van ser les següents:
- 'Jove i busques empre? #GarantíaJuvenil t'ajuda', impartida per Patricia Rodríguez Iglesias, coordinadora de Garantia Juvenil Plus
- 'Pla de Recuperació i ocupació jove', impartida per Patricia Rodríguez Iglesias, coordinadora dels programes Primera Experiència Professional i Investigue
- ‘Què pot fer el SEPE per tu’, impartida per Víctor Santa-Bàrbara, director provincial del SEPE en Barcelona i coordinador territorial en Cataluña .
A més, el SEPE va comptar amb un stand en el congrés presencial que es va celebrar el d'abril 27 en el Palau Blaugrana en Barcelona .
En l'espai del SEPE, es va informar sobre Garantia Juvenil, les tendències del mercat de treball a través dels informes de l'Observatori de les Ocupacions i els programes d'ocupació jove del Pla de Recuperació.
Materials de suport del SEPE en JO Barcelona
Guia informativa Prestació per a Artistes
Descarrega't la Guia Informativa de la Prestació per a Artistes.
Díptic informatiu Prestació per a Artistes
Descarrega't el díptic informatiu de la Prestació per a Artistes.
Any Europeu de les Competències
Descarrega't el fullet de l'Any Europeu de les Competències.
Garantía Juvenil
Observatori de les Ocupacions
Descarrega't la informació sobre l'Observatori de les Ocupacions.
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Descarrega't la informació del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.