Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Azokak eta gertaerak EURES espainian
Eventos EURES 2024 en Europa
Puedes consultar aquí
la página en inglés
sobre los Días Europeos del Empleo
Eventos EURES 2024
Esta información
no está adaptada a lectura fácil
EURES gertaerak 2024
|
Maiatza 2024 |
|
Enplegu foroa de la Universitat politècnica de valènciako (UPV)Eguna: 29 eta 30 maiatzaren 2024 . Ordua: 10 : 00 – 18 : 00 h |
|
Urria 2023 |
|
Webinar: bizitzea eta espainian lan egiteko. data: 24 urriaren-. ordutegia: 12 ; 00 - 13 : 30 |
|
Webinario: Lan-munduan sartzea: alemanian, hautagaitza eta enplegu-bilaketa prestakuntza edo lan-munduan.Eguna: 24 eta 26 urriaren- |
|
EURES belgika, espainia eta Portugal antolatuta. Work in Job Days Iberian Flandersek ordeztu du.Webinar du. 16 urriaren 2023 . Ordutegia: 16 : 00 h a 17 : 30 h CEST hautatzeko Prozesua. 7 azaroaren Madrid . |
|
EURES España antolatuta eta EURES Irlanda.Irish Recruitment Day in Espainia.Eguna: 10 urriaren. lekua: Málaga |
|
Mintegia “ langileen mugikortasuna Portugal eta espainiaren arteko eta beren eskubideen Gizarte segurantza: estrategiak koordinazioa, lankidetza eta kontrola ”. Lekua: Coimbra. Eguna: 10 urriaren 2023 . Ordutegia: 08 : 45 h a 17 : 00 h (ordutegia portugesa). |
|
EURES España parte hartzen du AUDITIONS DISNEYLAND PARIS OCTOBRE 2023 .Mirabel&Characters & Parade. Egunak: 7 urriaren Madrid eta 9 urriaren Málaga . Ordutegia: 9 : 00 h |
|
Edizio berria. Sektoreen arteko mentorazgo Programa REBECA by EURAXESSInformazio-Saioa. 5 urriaren 12 : 00 CEST izena emateko eta saioaren xehetasunak aurki dezakezue. hemen |
|
EURES España parte hartzen du Madrid MotorStudent. Data: 5 urriaren 2023 . Lekua: Jarama zirkuitutik ( Madrid ) |
EURES gertaerak 2023
|
Azaroa 2023 |
|
Webinar EURES-T Andalucía -Algarve"lan egiteko eskubidea, bizi-fátimatik algarvera joango extracomunitari@s Andalucía ". Data: 29 azaroaren 2023 . Ordua: 11 : 30 – 13 : 30 h (ESP) |
|
EURES España ekitaldian parte hartzen du “Level Up Your Career! - Gaming and Infographics - Opportunities in Belgium and abroad”plataformaren bidez EOJD EURES. Asteartea 28 azaroaren 10 h a 16 h.Ekitaldia bertan behera utzi da |
|
Bigarren enplegu azoka eta ekintzailetzaren Burgo de Osma- Soria . Data: 21 . Ordutegia: azaroaren 09 : 00 a 14 : 00 h
|
|
Online portugalen Lan tailerra.. Data: 10 . Ordutegia: azaroaren 11 : 00 a 12 : 30 h |
|
Urria 2023 |
|
Webinar: bizitzea eta espainian lan egiteko. data: 24 urriaren-. ordutegia: 12 ; 00 - 13 : 30 |
|
Webinario: Lan-munduan sartzea: alemanian, hautagaitza eta enplegu-bilaketa prestakuntza edo lan-munduan.Eguna: 24 eta 26 urriaren- |
|
EURES belgika, espainia eta Portugal antolatuta. Work in Job Days Iberian Flandersek ordeztu du.Webinar du. 16 urriaren 2023 . Ordutegia: 16 : 00 h a 17 : 30 h CEST hautatzeko Prozesua. 7 azaroaren Madrid . |
|
EURES España antolatuta eta EURES Irlanda.Irish Recruitment Day in Espainia.Eguna: 10 urriaren. lekua: Málaga |
|
Mintegia “ langileen mugikortasuna Portugal eta espainiaren arteko eta beren eskubideen Gizarte segurantza: estrategiak koordinazioa, lankidetza eta kontrola ”. Lekua: Coimbra. Eguna: 10 urriaren 2023 . Ordutegia: 08 : 45 h a 17 : 00 h (ordutegia portugesa). |
|
EURES España parte hartzen du AUDITIONS DISNEYLAND PARIS OCTOBRE 2023 .Mirabel&Characters & Parade. Egunak: 7 urriaren Madrid eta 9 urriaren Málaga . Ordutegia: 9 : 00 h |
|
Edizio berria. Sektoreen arteko mentorazgo Programa REBECA by EURAXESSInformazio-Saioa. 5 urriaren 12 : 00 CEST izena emateko eta saioaren xehetasunak aurki dezakezue. hemen |
|
EURES España parte hartzen du Madrid MotorStudent. Data: 5 urriaren 2023 . Lekua: Jarama zirkuitutik ( Madrid ) |
|
Iraila 2023 |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU lan-eskaintzak Herbehereak ""Eguna: 18 irailaren |
|
Lúdico-formativa jardunaldiaezagutarazteko prestakuntza-programak eta gazteentzako enplegu europar batasunaren. data: 22 Lekua: Udaletxeko plazan. Valencia |
|
|
|
Uztaila 2023 |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU "lan eskaintzak norvegian arlo soziosanitario"Eguna: 26 uztailaren- |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU lan-eskaintzak Laponia Gizateriaren Ondaretzat "denboraldirako" negukoEguna: 10 uztailaren- |
|
Nekatuta Zaude? beroa. Working in (finlandia). Enplegu-eskaintzei buruzko informazio-Webinar finlandiarentzat eta hautaketa-prozesua. Data: 27 uztailaren 10 : 00 h |
|
EURES-T Andalucía Atsegin handiz aurkezten dizu aditzera -Algarve merkaturatzea 1 ª Newsletterlehen batera emisión radiofónica en el canal de radio de la Eurociudad del Guadiana |
|
Online gertaera: Make it in Germany – European Online Job Day. Data: 5 uztaila |
|
WEBINAR.Mugaz gaindiko berezitasunak España-portugal telelana eta berdintasun arloan,Mugaz Gaindiko EURES antolatuta Andalucía -Algarve bazkidearen bidez konfederazioaren enpresaburua). Andalucía (IGI). data: 4 uztailaren 10 : 00 a 12 : 00 h |
|
Ekaina 2023 |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU lan Eskaintzak "argiketariak eta farmazeutikoak norvegian"Eguna: 26 ekainaren |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU lan-Aukera "ikertzaileentzako Andalucía "Eguna: 12 maiatzaren |
|
EURES España esku lanpostuan enplegu agentziako enpleguala 2 ª Erretiro enplegu azoka ( Madrid )Eguna: 8 ekainaren 10 a 17 h. lekua: Pabiloia Pasealekua Uruguai, Cecilio Rodríguez. 5 (El Retiro parkean). Sarrera-Atea Granada aurrean, etorbidea de Menéndez Pelayo, 67 .
|
|
WEBINAR.Mugaz gaindiko mugikortasuna europako batasunetik kanpoko langileen España-portugal..Eguna: 21 , ekainaren 10 : 00 a 12 : 30 h |
|
|
| Maiatza 2023 |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU lan-Aukera "finlandiako erizaintzako laguntzaileentzat eta" etxez etxeko laguntzaEguna: 29 maiatzaren |
|
EURES eskaintzaken la Orientazio-I Semana, enplegu eta UCAM graduondokoak.Lekua:Los jeronimosen monasterioko klaustroa (Guadalupe, Murcia ). Data: 18 maiatzaren |
|
EURES eskaintzaken elEnplegu foroa UPVVera. Tokia: eskoriatzako campusa ( Valencia ). Data: 17 eta 18 maiatzaren |
|
Jobs in construction and Building Ireland Recruitment event. Online, engineering.. Data: 11 Maiatza |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU"formazio duala alemanian mekanika eta elektrizitateko" industriaEguna: 8 maiatzaren |
|
Enplegu foroa UCLM du 3 Lekua: lehengo arma-Fabrika Toledo . Data: 4 maiatzaren 2023 |
| Apirila 2023 |
|
Infoday Gaming and Infographics - Opportunities and abroad in Belgika. Podéis consultar el programa en Une carrière dans le gaming et l'infographie en Belgique, en Europe, au Canada ou au Québec | Agenda (leforem.be)Jardunaldi hau egingo da, eta ingelesezko edo/eta.Osteguna,. 27 , apirilaren 9 : 30 h a 16 : 00 h |
|
Nazioarteko enplegu Feria. Granada .Meeting PointKongresu jauregitik. Tokia: Granada Asteazkena,. 26 , apirilaren 9 h a 14 h/ 16 h a 20 h |
|
UCMpleo enplegu foroa. Lekua: Madrid Eraikina, Ikasleak Unibertsitate-Hiria. de la Universidad Complutense. Madrilgo Complutense Etorbidea, 1 Egunak:. 18 , 19 eta 20 apirilaren |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DUlan-Aukera "kanpainetarako, herbehereetan" nekazaritzaEguna: 17 apirila |
|
Enplegagarritasuna astea ( 2023 )- COIE. Tokia: Madrid Zientzia politikoetako eta soziologiako fakultatea. kalea. Obispo Trejo, 2 . Egunak: 17 al 20 apirilaren |
|
Informazio saioa"EURES Sarearen lan-aukera europan": bilaketa. Lekua: Colegio de herri-lanetako ingeniari teknikoak. Madrid Kalea, Ayala, 88 , Madrid Asteazkena,. 29 , martxoaren 12 h. Kide Anitzeko Publikoa:aurrez izena emanez gero hemen. |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU lan-eskaintzak alemaniako "sasoikako lanetan ostalaritzako" autobus eroaleen kasuanEguna: 27 martxoa |
|
Buruzko informazio saioaEURES: Enplegua europan. 23 , 24 eta 25 . Ordutegia: 12 : 00 - 13 : 00 Lekua:Hitzaldiak 2023 AURTEN LEHENENGOZ, IFEMAREN. MADRID |
|
CHEF X SWEDEN 2023 (Summer Season) Sevilla , 21 – Madrid , 23 martxoaren |
|
AUDITIONS PARADE DISNEYLAND PARIS.. Barcelona 15 martxoaren 2023 Ordutegia. 9 h. |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU lan-eskaintzak Suedia: chefak X SWEDEN " 2023 "Eguna: 13 martxoa |
|
Seize the Summer with EURES 2023 |
|
Enplegu-agentziak Madrid gertaera bat programatu informazio EURES, online modalitatean“ enplegu-gaitasuna, baliabideak baliagarrien eta garrantzitsuak europako lanak, dauden baliabideak eta lehen EURES kontseilari web AEM ”Eguna: 28 otsailaren-. ordutegia: 12 h a 14 h |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU " 70 Lanpostu-granja bateko mariskoak oro Norvegia "Eguna: 27 2007ko otsaila |
|
EURES España antolatuta eta EURES Irlanda. European Job Days: Careers in Retail and Childcare. Irish Recruitment Day in Seville Eguna: 23 otsailaren |
|
EURES España antolatuta eta Norvegia: MILA EUROWork in Norway | EURES - European Job Days. Data: 16 otsailaren |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU bi azoka "lan egiteko irlandan eta Norvegia"Eguna: 13 2007ko otsaila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU Turismo animatzaile Baleares Eguna: 30 urtarrilaren |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DULan egiteko norvegian azokaEguna: 16 urtarrilaren |
EURES gertaerak 2022
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU "lan-aukerak frantzian" espainiako osasun-profesionalentzakoEguna: 19 abenduaren |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU enplegu "ditzan zaharren zaintzaileen eta haur hezkuntzako maisu-maistren" erizaintzakoEguna: 12 abenduaren |
|
Erreklutamendua:Work in Malta - ongi etorri Malta!Eguna: 1 abenduaren |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU danimarkan "" Formazio DualaEguna: 29 azaroaren- EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU bulgariako "" lan eskaintzakEguna: 21 azaroaren- |
|
gazteen etorkizuna ": prestakuntza, enplegua eta" aukeragazteen elkarteak antolatutako ekitaldia europeístas-federalistek Madrid . Lekua: udal liburutegia Eugenio Trías- Madrid . Ordutegia: 16 : 00 a 19 : 30 h. Izena eman beharra. data: 18 azaroaren- |
|
EURES España antolatuta eta Irlanda. European Job Days-era: EURES“ ongi etorri Irlanda ” 2022 . Irish Recruitment Day in Spain. Data: 17 azaroaren- |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. ongi etorri Malta ""Azoka Birtuala enplegu eguna. 1 abenduaren. data: 14 azaroaren- |
|
Espainia EOJD EURES esku-hartzea "Living and working in Baltic Countries"EURES Letonia, Estonia eta Lithuania antolatuta. ordutegia: 10 h a 13 h. data: 11 azaroaren- |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Ongi etorri Irlandia. Data: 7 azaroaren- |
|
Bilera informatiboa Sanitarioak: osasun-Sistema frantzian: Lekua: Lan-Lurralde zuzendaritza ( Valencia ) Data: 2 azaroa |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan eta trebakuntza aukera alemanian zainketa geriatriko. Data: 24 urriaren- |
|
Workshop: EURES España Vivir y Trabajar en Irlanda - Living and Working in Ireland. Online meeting– Osteguna 20 th Urria 2022 - 12 : 00 h (CET) |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Bizitzeko eta lan-baldintzak ” tailerra irlandan ” 20 eta "enplegu Azoka urriaren Madrid irlandan "lan egiteko. Data: 17 urriaren- |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan-eskaintzak finlandiako neguko denboraldia eskandinaviako herrialdetan,. Data: 10 urriaren- |
|
Auditions - Characters & Parade. Spain – Madrid 08 urria – Sevilla 15 urria - 2022 |
|
EURES parte espainia Gurutze Gorriaren enplegu azoka 2022 Jerez de la Frontera. data: 5 urria |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan-hotel sektorean Baleares Estepona eta. Data: 26 iraila |
|
Europako enplegu-bilaketaOnline informazio-agentzia kolonbiarrak antolatutako Ekitaldi. enplegua lortzeko Madrid Osteguna. 22 irailaren 12 : 00 A 14 : 00 h |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan-aukerak nórdicos-bálticos herrialdeetan lan egiteko. Data: 19 iraila |
|
L ´ AP-HP topaketa. Kontratazio beharrei erantzuteko osasun-sektorean frantsesa, araudiak eta irizpideak enplegu-eskaintzak eskatu. Gertaera edorganizado EURES España bidez eta EURES FrantziaHizkuntza: frantsesa (ostirala). 16 irailaren 13 h |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU.Lan-eskaintzak, eraikuntzarako, haur hezkuntza eta eroaleak, besteak beste, Alemania. Data: 12 iraila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan-eskaintzak Irlanda supermerkatu-kate batean lan egiteko. Data: 18 uztaila |
|
Enplegu-agentziak Madrid bi informazio-gertaerak programatu EURES online
|
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Ofertas de empleo en Austria para albañiles, técnicos de construcción e ingenieros.Eguna: 11 uztaila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Danimarkan, lan egiteko eskaintzamendeko pertsonei arreta.Eguna: 4 uztaila |
|
EURES parte espainia Salon de l 'emploi, la formation et de l' entreprenariat, Barcelona .Eguna: 30 ekaina |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU.Nola eskuratu 650 lanpostu-enpresa batean gurutzaontzi Zipre?Eguna: 27 ekaina |
|
NAVARRA JOBS: VIII. ENPLEGU AZOKA ETA TALENTUA NAVARRA . 23 ekainaren |
|
Online Webinario ESPAINIARA BREXIT ONDOREN ITZULERA:Asteazkena. 22 ekainak 11 : 00 h. |
|
Living & Working in Slovenia. Organizado por EURES España y EURES Slovenia. Idioma: inglés. Martesekainarenh |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Bila dabil, NH Hoteles garbiketako eta sukaldaritzako langileak, herbehereetan lan egiteko. Data: 20 ekaina |
|
Living & Working in Spain.EURES España antolatuta eta EURES Irlanda. Hizkuntza: ingelesa (osteguna). 16 ekainaren |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan eskaintza, haren alde lan egiteko, haurtzaindegiak irlandan.Eguna: 13 ekaina |
|
Nazioarteko enplegu Feria. Granada . Osteguna. 9 . |
|
Udalaren lan-agentziak Madrid kide, EURES sarearen parte hartzen du 1 ª, erretiro-enplegu azoka Madrid Asteazkena,. 8 , ekainaren 10 osp. 14 h. |
|
Living & Working In The NetherlandsEURES España eta Herbehereetan. EURES antolatua. Hizkuntza: ingelesa (asteazkena) 8 , ekainaren 10 : 30 h. |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. EURES: Zer-nolako laguntzak dira pertsonei dagozkien lan egingo duten europan?.Eguna: 6 ekaina |
|
Living and Working in Slovakia. Organizado por EURES España-EURES Eslovaquia. Idioma: inglés. Jueves ekainaren |
|
EURES España hauetan parte hartzen duLan-jardunaldiak eta-eko ekintzailetza alconbendaseko udalean ( Madrid ). 1 eta 2 . |
|
EURES parte espainia Salon de l 'emploi, la formation et de l' entreprenariat, Barcelona .Eguna: 30 ekaina |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU.Nola eskuratu 650 lanpostu-enpresa batean gurutzaontzi Zipre?Eguna: 27 ekaina |
|
NAVARRA JOBS: VIII. ENPLEGU AZOKA ETA TALENTUA NAVARRA . 23 ekainaren |
|
Online Webinario ESPAINIARA BREXIT ONDOREN ITZULERA:Asteazkena. 22 ekainak 11 : 00 h. |
|
Living & Working in Slovenia. Organizado por EURES España y EURES Slovenia. Idioma: inglés. Martesekainarenh |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Bila dabil, NH Hoteles garbiketako eta sukaldaritzako langileak, herbehereetan lan egiteko. Data: 20 ekaina |
|
Living & Working in Spain.EURES España antolatuta eta EURES Irlanda. Hizkuntza: ingelesa (osteguna). 16 ekainaren |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan eskaintza, haren alde lan egiteko, haurtzaindegiak irlandan.Eguna: 13 ekaina |
|
Nazioarteko enplegu Feria. Granada . Osteguna. 9 . |
|
Udalaren lan-agentziak Madrid kide, EURES sarearen parte hartzen du 1 ª, erretiro-enplegu azoka Madrid Asteazkena,. 8 , ekainaren 10 osp. 14 h. |
|
Living & Working In The NetherlandsEURES España eta Herbehereetan. EURES antolatua. Hizkuntza: ingelesa (asteazkena) 8 , ekainaren 10 : 30 h. |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. EURES: Zer-nolako laguntzak dira pertsonei dagozkien lan egingo duten europan?.Eguna: 6 ekaina |
|
Living and Working in Slovakia. Organizado por EURES España-EURES Eslovaquia. Idioma: inglés. Jueves ekainaren |
|
EURES España hauetan parte hartzen duLan-jardunaldiak eta-eko ekintzailetza alconbendaseko udalean ( Madrid ). 1 eta 2 . |
|
Living and Working in MaltaEURES España-eures Malta. Hizkuntza: ingelesa. Asteartea antolatua. 31 maiatzaren 2a. |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan eskaintza publikoa, industria-mekanikoak Tortosa ( Tarragona ).Eguna: 30 maiatza |
|
EURES España parte hartzen du VIII. enplegu azokaren Collado-Villalba( Madrid ) Asteazkena. 25 maiatzaren 2a.
|
|
Living and Working in Croacia. Organizado por EURES España-Eures Croacia. Idioma: inglés. Martesmaiatzaren 2a. |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan-eskaintzak Novo Nordisk enpresaren lan egiteko (danimarka)..Eguna: 23 maiatza |
|
Online gertaera erreklutamendua: Health professional, Veterinarians and Teachers for SwedenERUES antolatuta, Suedia. 19 maiatzaren 12 : 00 h. |
|
Veterenirario Al Zara? ZER Egin nahi zenuke lan suedian?EURES España eta hautaketa-prozesu berri bat antolatu dute EURES Suedia Zaragoza egiteko 18 maiatzaren |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Haurrentzako hezitzaileentzako enplegu-aukerak alemanian.Eguna: 16 maiatza |
|
Living and Working in Italy.EURES España-eures antolatuta (Italia). Hizkuntza: ingelesa (ostirala). 13 maiatzaren 11 espainiako h. |
|
Enplegu azoka de la Universitat politécnica de València (UPV). 20 Edizioa izango da. Valencia . 11 eta 12 maiatzaren |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Animalientzako-eskaintzak eta graduko tituludun berriak enpresarentzat Novo Nordisk danimarkan Suedia Eguna: 9 maiatza |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan-eskaintzak nekazaritzako kanpainetarako belgikan.Eguna: 25 apirila |
|
Online EURES España antolatutako tailerra eta EURES Portugal: Bizitzeko eta lan PortugalOsteguna. 21 apirilaren 2022 - 11 : 00 CEST |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan eskaintza publikoa, norvegia, suedia eta Finlandia peluqueros/as.Eguna: 4 apirila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan-eskaintzak finlandiako, danimarkako, norvegia eta Suedia.Eguna: 28 martxoa |
|
Datorren asteartean 22 martxoak 10 : 30 GKK (arteraino 16 : 30 ) EURES sareak antolatu du 5 Ekitaldiaren edizio "Seize the Summer with EURES 2022 ".Europako enplegu birtualeko eta turismoaren eta ostalaritza. |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan-eskaintzak alemaniako ostalaritzako turismo sektorearentzat eta udako denboraldirako. Data: 21 martxoa |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan-eskaintzak suedia, norvegia eta Danimarka udako denboraldirako 2022 . Data: 14 martxoa |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Seize the Summer. Sektoreko azoka eta turismoaren eta ostalaritza. data: 7 martxoa |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Irlandan lan osasun-sektorean eta 15 “ Jobs in Ireland martxoaren 2022 ”. Data: 28 2007ko otsaila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan egitea Canarias animazio-sektorean 3 D. Data: 21 2007ko otsaila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. EDOenplegu-fertas suedian, ostalaritza sektorearen eta osasun-lan egiteko. Data: 14 2007ko otsaila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. 12 disneyren otsailaren Casting. Madrid . Data: 7 2007ko otsaila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Irlandan lan osasun-sektorean eta 15 “ Jobs in Ireland martxoaren 2022 ”. Data: 28 2007ko otsaila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan egitea Canarias animazio-sektorean 3 D. Data: 21 2007ko otsaila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. EDOenplegu-fertas suedian, ostalaritza sektorearen eta osasun-lan egiteko. Data: 14 2007ko otsaila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. 12 disneyren otsailaren Casting. Madrid . Data: 7 2007ko otsaila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. Lan-eskaintzak Irlanda kudeatutako EURES sareakEguna: 31 urtarrila |
|
EURES España eta CEBE (Zientzialari Espainiarrek elkartea (belgika), "Espainian eta belgikan Científico-técnico enplegu"Datak: 27 urtarrila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. "Enplegurako Científico-técnico espainian eta belgikan"Eguna: 24 urtarrila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU. "Lan-eskaintzak resort batean, zipren, lan egiteko 1 . 600 lanpostuak 60 hainbat okupazioak"Eguna: 17 urtarrila |
|
EURES España irrati-programan esku-hartzea MADRID LAN EGITEN DU.lan-eskaintzak "finlandiako" erizaintzako laguntzaileakEguna: 10 urtarrila |