Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Obrigas de comunicación, publicidade e difusión dos beneficiarios e xestores dos fondos do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia
Os beneficiarios e as entidades decisoras e executoras dos fondos do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia (MRR), elemento central do instrumento NextGenerationEU, deben asumir a responsabilidade de publicitar, comunicar e difundir os proxectos cofinanciados con cargo ao mesmo. O Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR), elaborado polo Goberno de España para xestionar os 160 . 000 millóns que chegarán de Bruxelas en forma de créditos e axudas a fondo perdido, sinala explicitamenteque os participantes do Plan deben encargarse da xestión da información e a “publicidade das accións financiadas” en aras de garantir a transparencia na xestión dos fondos e visibilizar o papel determinante da Unión Europea no proceso de reactivación e transformación da economía tras a pandemia da Covid- 19 .
Aínda que non hai fixado a priori unha porcentaxe específica do financiamento recibido que se debe destinar ás accións de comunicación e publicidade, o Regulamento Europeo 2021 / 241 do Parlamento Europeo e do Consello, polo que se establece o MRR, si que deixa claro que serán considerados gastos elegibles e, por tanto, poderán ser cubertos polas subvencións a fondo perdido. Así, os 312 . 500 millóns de euros dispoñibles para axudas financeiras non reembolsables poderán cubrir tamén os gastos correspondentes a “as accións de información e comunicación, incluíndo as de divulgación inclusivas, e á comunicación institucional das prioridades políticas da Unión na medida en que estean relacionadas cos obxectivos do presente Regulamento” (Artigo 6 ).
É importante ter en conta que só poderán ser financiadas con fondos do Plan aquelas accións de comunicación e publicidade que claramente estean vinculadas ao cumprimento de fitos e obxectivos, e que sempre se terán que aplicar criterios de proporcionalidade e asegurar que a contía empregada non poña en perigo o cumprimento do obxectivo que corresponda. A comunicación e a visibilidade son unha parte importante de todos os programas impulsados e financiados pola UE, que busca crear un sentimento de pertenza entre a poboación europea e que os cidadáns coñezan o labor de Unión Europea para mellorar a súa calidade de vida, a sustentabilidade económica e ambiental e o futuro. Así, a Comisión Europea ha elaborado unha guía coas accións que se poden levar a cabo para garantir a visibilidade de todos os fondos da UE e a súa materialización en proxectos concretos. Tamén publicou un libro de estilo para a inserción do emblema da UE nas distintas accións e as referencias á orixe de fondos segundo o programa.
Pola súa banda, o Goberno de España recolle as obrigas de comunicacións vinculadas co Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR) e os fondos europeos na Orde 1030 / 2021 , de de 29 setembro, e puxo a disposición dos participantes no plan un manual de marca.
Identidade visual
Os proxectos que se executen baixo o Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia deben mostrar o logotipo oficial do Plan, ademais do emblema da Unión Europea acompañado do texto "Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU"
- Communication and visibility rules. European Union (pdf) Funding programmes 2021 - 27 . Guidance for Member States (noviembre 2021 ) (PDF, 867 KB)
- Manual de comunicación para xestores e beneficiarios dos fondos do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (setembro 2024 ) (PDF, 2 MB)
- FAQ acciones de comunicación de obrigado cumprimento (setembro 2024 ) (PDF, 315 KB)
- Manual de Identidade Visual do Plan de Recuperación
- Documentos para a xestión da comunicación do PRTR (Secretaría Xeral de Fondos Europeos)
- Documentos para a xestión da comunicación do PRTR (Secretaría Xeral de Fondos Europeos)
- Resolución de 31 de octubre de 2025, de la Dirección General del Servicio Público de Empleo Estatal, por la que se dictan las instrucciones para el cumplimiento de las obligaciones de comunicación del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia. (PDF, 2 MB)