Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Principado de Asturias
Les convocatòries d'Astúries

Aquí pots conèixer
totes les convocatòries d'ajudes i activitats
que pots demanar
en la Comunitat Autònoma d'Astúries.
Pots demanar-les
si formes part
del Sistema Nacional de Garantia Juvenil
i vius a Astúries.
Comunitat autònoma:és el nom dels territoris en els quals es divideix Espanya. Per exemple, Andalucía , Galicia o la Comunidad de Madrid .
Sistema Nacional de Garantia Juvenil:és un fitxer en l'apareixen totes les persones joves apuntades en el projecte de Garantia Juvenil.
Subvencions per contractar a joves
Són ajudes per a contractes en pràctiques.
Subvencions: són quantitats de diners que es donen per fer projectes o despeses concretes.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries
Para qui és aquesta ajuda?
Ajuntaments
Es pot demanar…
Des del de 22 setembre de 2017
i fins al de 31 març de 2020
Subvencions per contractar a joves
Són ajudes per a contractes en pràctiques.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries
Para qui és aquesta ajuda?
Ajuntaments
Es pot demanar…
Des del d'octubre 4 de 2018
i fins al de 31 març de 2021
Subvencions per contractar a joves
Són ajudes per a contractes de formació
i aprenentatge.
Contractes per a la formació i l'aprenentatge: és l'acord entre una empresa i una persona que no ha treballat encara perquè treballa per a ella i aprengui a fer les tasques del seu lloc de treball.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries
Para qui és aquesta ajuda?
Empreses
Es pot demanar…
Des del d'agost 1 de 2016
i fins al d'octubre 31 de 2019
Subvencions per contractar a joves
Són ajudes per a contractes de formació
i aprenentatge.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries
Para qui és aquesta ajuda?
Empreses
Es pot demanar…
Des del d'octubre 1 de 2017
i fins al d'octubre 31 de 2021
Subvencions per contractar a joves
Són ajudes per a contractes de formació
i aprenentatge.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries
Para qui és aquesta ajuda?
Empreses
Es pot demanar…
Des del de 1 desembre de 2017
i fins al d'octubre 31 de 2020
Programes Ocupa't 2018
Són ajudes per organitzar i oferir
programes que barregin cursos
i oportunitats de treball.
Aquests programes són per a joves
que no tenen aprovada l'ESO.
L'objectiu del programa
és que les persones joves aprovin
elcertificat de professionalitat.
Certificat de professionalitat: són títols que diuen que una persona té unes habilitats/habilitats concretes. Per exemple, saber com usar i cuinar el menjar.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries
Para qui és aquesta ajuda?
Empreses
Es pot demanar…
Des del d'agost 2 de 2018
fins al de 26 juliol de 2019
Subvencions per contractar a joves
Són ajudes per a contractes de formació
i aprenentatge.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries
Para qui és aquesta ajuda?
Empreses
Es pot demanar…
Des del de 2 desembre de 2019
i fins al de 31 desembre de 2019
Oportunitats de treball
Són 52 llocs de treball
de contractes en pràctiques.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Ajuntament de Oviedo
Para qui és aquesta ajuda?
Joves
Es pot demanar…
Des del de 2 març de 2020
fins al de 11 març de 2020
Subvencions per contractar a joves
Són ajudes per a contractes en pràctiques.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries
Para qui és aquesta ajuda?
Ajuntaments
Es pot demanar…
Des del de 20 maig de 2021
Subvencions per contractar a joves
Són ajudes per a contractes en pràctiques.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries
Para qui és aquesta ajuda?
Ajuntaments
Es pot demanar…
Des del de 20 maig de 2021
Subvencions per contractar a joves
Són ajudes per a contractes en pràctiques.
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries
Para qui és aquesta ajuda?
Ajuntaments
Es pot demanar…
Des del de 20 maig de 2021
Subvencions per contractar a joves
Aquípots saber més
sobre aquestes ajudes.
Quina organització ofereix aquesta ajuda?
Cambra de comerçde Oviedo
Para qui és aquesta ajuda?
Empreses
Es pot demanar…
Des del d'agost 4 de 2021
Cambres de comerç: són organitzacions d'empreses.
Apunta't aquí
en el Sistema de Garantia Juvenil
Les empreses pots entrar en el teu perfil
a través d'aquest enllaç
Comprova aquí
que els teus documents del SEPE
són vàlids
Servei Públic de
Ocupació Estatal o
SEPE: és el servei de
l'Administració de
Espanya que s'encarrega
d'atendre els temes
relacionats amb el
treball de les espanyoles
i dels espanyols.