Traducción automática
El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.
Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.
Fires i esdeveniments EURES a Espanya
Eventos EURES 2024 en Europa
Puedes consultar aquí
la página en inglés
sobre los Días Europeos del Empleo
Eventos EURES 2024
Esta información
no está adaptada a lectura fácil
Esdeveniments EURES 2024
| Maig 2024 |
| Fòrum d'Ocupació de la Universitat Politècnica de València (UPV)Data: 29 i 30 de maig de 2024 . Hora: 10 : 00 – 18 : 00 h |
| Octubre 2023 |
| Webinar: Viure i Treballar a Espanya. Data: 24 d'octubre. Horari: 12 ; 00 - 13 : 30 |
| Webinario: Integració laboral a Alemanya: cerca de formació o ocupació, candidatura i món laboral.Data: 24 i 26 d'octubre |
| Organitzat per EURES Bèlgica, Espanya i Portugal. Work in Flanders. Iberian Job Days. Webinar el d'octubre 16 de 2023 . Horari: 16 : 00 h a 17 30 : h CEST. Procés de selecció el de 7 novembre en Madrid . |
| Organitzat per EURES Espanya i EURES Irlanda. Irish Recruitment Day in Espanya. Data: 10 d'octubre. Lloc: Málaga |
| Seminari sobre “La mobilitat dels treballadors entre Portugal i Espanya i els seus drets de Seguretat Social: estratègies de coordinació, cooperació i control”. Lloc: Coïmbra. Data: 10 d'octubre de 2023 . Horari: 08 : 45 h a 17 00 : h (horari portuguès). |
| EURES Espanya participa en AUDITIONS DISNEYLAND PARIS OCTOBRE 2023 .Mirabel&Characters & Parade. Dies: 7 d'octubre en Madrid i 9 d'octubre en Málaga . Horari: 9 : 00 h |
| Nova edició del Programa de mentorazgo intersectorial REBECA by EURAXESS. Sessió informativa el d'octubre 5 a les 12 : 00 CEST. La inscripció i detalls de la sessió els podeu trobar aquí |
| EURES Espanya participa en Madrid el MotorStudent. Data: 5 d'octubre de 2023 . Lloc: Circuit del Jarama ( Madrid ) |
Esdeveniments EURES 2023
| Novembre 2023 |
| Webinar EURES-T Andalucía -Algarve"El dret al treball en l'Algarve d'extracomunitari@s residents en Andalucía ". Data: 29 de novembre de 2023 . Hora: 11 : 30 – 13 : 30 h (ESP) |
| EURES Espanya participa en l'esdeveniment “Level Up Your Career! - Gaming and Infographics - Opportunities in Belgium and abroad”a través de la plataforma d'EURES EOJD. Dimarts 28 de novembre d'h 10 a 16 h.Esdeveniment cancel·lat |
| Segona Fira d'Ocupació i Emprenedoria en El Burg d'Osma- Soria . Data: 21 de novembre. Horari: 09 : 00 a 14 00 : h
|
| Taller online. Treballar a Portugal. Data: 10 de novembre. Horari: 11 : 00 a 12 30 : h |
| Octubre 2023 |
| Webinar: Viure i Treballar a Espanya. Data: 24 d'octubre. Horari: 12 ; 00 - 13 : 30 |
| Webinario: Integració laboral a Alemanya: cerca de formació o ocupació, candidatura i món laboral.Data: 24 i 26 d'octubre |
| Organitzat per EURES Bèlgica, Espanya i Portugal. Work in Flanders. Iberian Job Days. Webinar el d'octubre 16 de 2023 . Horari: 16 : 00 h a 17 30 : h CEST. Procés de selecció el de 7 novembre en Madrid . |
| Organitzat per EURES Espanya i EURES Irlanda. Irish Recruitment Day in Espanya. Data: 10 d'octubre. Lloc: Málaga |
| Seminari sobre “La mobilitat dels treballadors entre Portugal i Espanya i els seus drets de Seguretat Social: estratègies de coordinació, cooperació i control”. Lloc: Coïmbra. Data: 10 d'octubre de 2023 . Horari: 08 : 45 h a 17 00 : h (horari portuguès). |
| EURES Espanya participa en AUDITIONS DISNEYLAND PARIS OCTOBRE 2023 .Mirabel&Characters & Parade. Dies: 7 d'octubre en Madrid i 9 d'octubre en Málaga . Horari: 9 : 00 h |
| Nova edició del Programa de mentorazgo intersectorial REBECA by EURAXESS. Sessió informativa el d'octubre 5 a les 12 : 00 CEST. La inscripció i detalls de la sessió els podeu trobar aquí |
| EURES Espanya participa en Madrid el MotorStudent. Data: 5 d'octubre de 2023 . Lloc: Circuit del Jarama ( Madrid ) |
| Setembre 2023 |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Ofertes d'ocupació en Països Baixos" Data: 18 de setembre |
| Jornada lúdic-formativaper donar a conèixer els programes de formació i ocupació per jovenes de la Unió Europea. Data: 22 de setembre. Lloc: Plaza de l'Ajuntament de Valencia |
|
|
| Julio 2023 |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Ofertes d'ocupació a Noruega en l'àmbit sociosanitari"Data: 26 de juliol |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Ofertes d'ocupació a Lapònia per a la temporada d'hivern" Data: 10 de juliol |
| Cansat de la calor?. Working in Finland. Webinar informatiu sobre les ofertes d'ocupació per a Finlàndia i el procés de selecció. Data: 27 de juliol a les 10 : 00 h |
| EURES-T Andalucía -Algarve té el placer d'anunciar el llançament de la 1 ª Newsletterjuntament amb la primera emissió radiofònica al canal de radi de l'Eurociudad del Guadiana |
| Evento online: Make it in Germany – European Online Job Day. Fecha: 5 julio |
| WEBINAR.Particularitats transfrontereres Espanya-Portugal en matèria de teletreball i igualtat,organitzat per l'EURES Transfronterer Andalucía -Algarve a través de el soci la Confederació d'Empresari de Andalucía (CEA). Data: 4 juliol, de 10 00 : a 12 00 : h |
| Juny 2023 |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Ofertes d'ocupació per a electricistes i farmacèutics a Noruega" Data: 26 de juny |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Oportunitat de treball per a investigadors en Andalucía " Data: 12 de maig |
| Intervenció d'EURES Espanya en el lloc de l'Agència d'Ocupació d'Ocupació en la ª 2 Fira d'Ocupació del Retir ( Madrid ) Data: 8 de juny de 10 17 a h. Lloc: Pavelló Cecilio Rodríguez. Passeig Uruguai, 5 (Parc del Retir). Entrada per Porta de Granada , enfront d'avinguda de Menéndez Pelayo, 67 .
|
| WEBINAR.Mobilitat transfronterera de treballadors extracomunitaris. Espanya-Portugal. Data: 21 de juny, de 10 00 : a 12 30 : h |
|
|
| Maig 2023 |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Oportunitat de treball a Finlàndia per a auxiliars d'infermeria i ajuda a domicili" Data: 29 de maig |
| Ofertes EURESen la I Setmana d'orientació, ocupació i postgraus UCAM.Lloc: Claustre del Monestir dels Jerónimos (Guadalupe, Murcia ). Data: 18 de maig |
| Ofertes EURESen el Fòrum d'ocupació UPV. Lloc: Campus de Vera ( Valencia ). Data: 17 i 18 de maig |
| Online, Recruitment event. Building Ireland. Jobs in construction and engineering. Fecha: 11 Mayo |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Formació dual a Alemanya en mecànica i electricitat industrial" Data: 8 de maig |
| Fòrum d'Ocupació de la UCLM 3 Lloc: Antiga Fàbrica d'Armes en Toledo . Data: 4 de maig de 2023 |
| Abril 2023 |
| Infoday Gaming and Infographics - Opportunities in Belgium and abroad. Podeu consultar el programa en Uneix carrière dans li gaming et l'infographie en Belgique, en Europe, au Canada ou au Québec | Agenda (leforem.be) Aquesta jornada es desenvoluparà en anglès i/o francès. Per participar és necessari registrar-se 👉 Cycle de conférence : Infoday Gaming & infographics - 27 avril 2023 (office.com). Dijous, 27 d'abril, 9 : 30 h a 16 00 : h |
| Fira Internacional d'Ocupació de Granada . Meeting Point. Lloc: Palacio de Congressos de Granada . Dimecres, 26 d'abril, 9 h a 14 h / 16 h a 20 h |
| Fòrum d'Ocupació UCMpleo. Lloc: Madrid . Ciutat Universitària. Edifici d'Estudiants de la Universitat Complutense. Avda Complutense, 1 . Dias: 18 , 19 i 20 d'abril |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Oportunitat de treball per a les campanyes agrícoles en Països Baixos"Data: 17 abril |
| Setmana de l'Ocupabilitat ( 2023 ) - COIE de la UNED. Lloc: Madrid . Faculteu Ciències Polítiques i Sociologia. Calle Obispo Trejo, 2 . Dies: de l'a 17 el d'abril. 20 |
| Sessió informativa "La Xarxa EURES: Cerca d'oportunitats laborals a Europa". Lloc: Col·legi d'Enginyers Tècnics d'Obres Públiques de Madrid , Calle Ayala, 88 , Madrid . Dimecres, 29 de març, a les 12 h. Públic:Col·legiats prèvia inscripció aquí. |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Ofertes d'ocupació a Alemanya per a treballs de temporada en hostaleria i per a conductors d'autobús" Data: 27 març |
| Sessió informativa sobre EURES: Ocupació a Europa. 23 , 24 i 25 de març. Horari: 12 : 00 - 13 : 00 Lloc:Aula 2023 . IFEMA MADRID |
| XEFS X SWEDEN 2023 (Summer Season) Sevilla , 21 de marzo- Madrid , 23 de marzo |
| DISNEYLAND PARIS. PARADE AUDITIONS. Barcelona 15 de marzo 2023 . Horario 9 h. |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Ofertes d'ocupació a Suècia: XEFS X SWEDEN 2023 " Data: 13 març |
| Seize the Summer with EURES 2023 |
| L'Agència per a l'Ocupació d'ha Madrid programat un Esdeveniment informatiu EURES, en modalitat online “Ocupabilitat, recursos més útils i rellevants per a primeres ocupacions a Europa, consellers EURES i recursos disponibles a la web de l'AEM” Data: 28 de febrer. Horari: 12 h a 14 h |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA " 70 Llocs de treball per a una granja de mariscs a Noruega"Data: 27 febrer |
| Organizado por EURES España y EURES Irlanda. European Job Days: Careers in Retail and Childcare. Irish Recruitment Day in Seville Fecha: 23 de febrero |
| Organitzat per EURES Espanya i EURS Noruega: Work in Norway | EURES - European Job Days. Data: 16 de febrer |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Dues fires d'ocupació per treballar a Irlanda i Noruega"Data: 13 febrer |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA Animadors turístics en Baleares Data: 30 de gener |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA Fira d'ocupació per treballar a Noruega Data: 16 de gener |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Oportunitats d'ocupació per a professionals sanitaris espanyols a França" Data: 19 de desembre |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Ocupació a Irlanda per a infermers, cuidadors d'ancians i mestres d'infantil" Data: 12 de desembre |
| Reclutament:Work in Malta - Benvinguts a Malta!Data: 1 de desembre |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Formació Dual a Dinamarca" Data: 29 de novembre Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA "Ofertes d'ocupació a Bulgària" Data: 21 de novembre |
| "El futur dels joves: formació, ocupació i oportunitats"esdeveniment organitzat per l'associació de joves europeistes federalistes de Madrid . Lloc: Biblioteca Municipal Eugenio Trías de Madrid . Horari: 16 : 00 a 19 30 : h. Necessària inscripció prèvia. Data: 18 de novembre |
| Organitzat per EURES Espanya i EURES Irlanda. European Job Days: “Benvinguts a Irlanda” 2022 . Irish Recruitment Day inSpain . Data: 17 de novembre |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. "Benvinguts a Malta". Fira Virtual d'Ocupació el 1 dia de desembre. Data: 14 de novembre |
| Intervenció d'EURES Espanya en l'EOJD "Living and working in Baltic Countries"organitzat per EURES Latvia, Estònia i Lithuania. Horari: 10 h a 13 h. Data: 11 de novembre |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Benvinguts a Irlandia. Data: 7 de novembre |
| Reunió Informativa per a Sanitaris: el Sistema de Salut a França: Lloc: Direcció territorial de Labora ( Valencia ) Data: 2 novembre |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Oportunitat d'ocupació i formació a Alemanya en cuidats geriàtrics. Data: 24 d'octubre |
| Workshop: Organizado por EURES España Vivir y Trabajar en Irlanda - Living and Working in Ireland. Online meeting– Thursday 20 th October 2022 - 12 : 00 h (CET) |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Taller “Condicionis de Vida i Treball a Irlanda” pel 20 de octubre i "Fira d'ocupació en Madrid per treballar a Irlanda". Data: 17 d'octubre |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertes d'ocupació a Finlàndia i de la temporada d'hivern als països nòrdics. Data: 10 d'octubre |
| Auditions - Characters & Parade. Spain – Madrid 08 october – Sevilla 15 october - 2022 |
| Participació d'EURES Espanya en la Fira d'Ocupació Cruz Vermella 2022 . Jerez de la Frontera. Data: 5 octubre |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Oportunitats laborals en el sector hoteler d'i Baleares Estepona. Data: 26 setembre |
| Cerca d'Ocupació a Europa. Esdeveniment online d'informació organitzat per l'Agència per a l'Ocupació de . Madrid Dijous 22 de setembre de 12 00 : A 14 00 : h |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Oportunitats d'ocupació per treballar en països nòrdics-bàltics. Data: 19 setembre |
| Encontre amb l´AP-HP. Necessitats de contractació en el sector sanitari francès, normatives i criteris per sol·licitar ofertes d'ocupació. Esdeveniment organizado per EURES Espanya i EURES França. Idioma: francès. Divendres 16 de setembre a les 13 h |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertes d'ocupació a Alemanya per a construcció, educació infantil i conductors, entre unes altres. Data: 12 setembre |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertes d'ocupació a Irlanda per treballar en una cadena de supermercats. Data: 18 juliol |
| L'Agència per a l'Ocupació d'ha Madrid programat dos esdeveniments informatius online EURES
|
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertes d'ocupació a Àustria per a paletes, tècnics de construcció i enginyers. Data: 11 juliol |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Oferta d'ocupació per treballar a Dinamarca en atenció a persones depenents. Data: 4 juliol |
| Participació d'EURES Espanya en el Salon de l'emploi, de la formation et de l'entreprenariat en Barcelona .Data: 30 juny |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Com pots optar a 650 llocs de treball en una empresa de creuers de Xipre? Data: 27 juny |
| NAVARRA JOBS: VIII FIRA D'OCUPACIÓ I TALENT DE NAVARRA 23 . de juny |
| Webinario Online: TORNADA A ESPANYA DESPRÉS DEL BREXIT. Dimecres 22 de juny, a les 11 : 00 h. |
| Living & Working in Slovenia. Organitzat per EURES Espanya i EURES Slovenia. Idioma: anglès. Dimarts 21 de juny a les 13 h |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. NH Hotels cerca a personal de neteja i cuina per treballar en Països Baixos. Data: 20 juny |
| Living & Working in Spain. Organizado por EURES España y EURES Irlanda. Idioma: inglés. Jueves 16 de junio |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Oferta d'ocupació per treballar en guarderies infantils a Irlanda.Data: 13 juny |
| Fira Internacional d'Ocupació de Granada . Dijous. 9 de juny. |
| L'Agència per a l'Ocupació de l'Ajuntament de Madrid , membre de la Xarxa EURES, participa en 1 la ª Fira d'Ocupació de Retir en Madrid . Dimecres, 8 de juny, d'h. 10 a 14 h. |
| Living & Working In TheNetherlands . Organitzat per EURES Espanya i EURES Països Baixos. Idioma: anglès. Dimecres 8 de juny, 10 : 30 h. |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. EURES: Quines ajudes tenen les persones que vulguin treballar a Europa?.Data: 6 juny |
| Living and Working in Slovakia. Organizado por EURES España-EURES Eslovaquia. Idioma: inglés. Jueves 2 de junio |
| EURES Espanya participa enles Jornades d'Ocupació i Emprenedoria de l'Ajuntament d'Alcobendas ( Madrid ). 1 i 2 de juny. |
| Participació d'EURES Espanya en el Salon de l'emploi, de la formation et de l'entreprenariat en Barcelona .Data: 30 juny |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Com pots optar a 650 llocs de treball en una empresa de creuers de Xipre? Data: 27 juny |
| NAVARRA JOBS: VIII FIRA D'OCUPACIÓ I TALENT DE NAVARRA 23 . de juny |
| Webinario Online: TORNADA A ESPANYA DESPRÉS DEL BREXIT. Dimecres 22 de juny, a les 11 : 00 h. |
| Living & Working in Slovenia. Organitzat per EURES Espanya i EURES Slovenia. Idioma: anglès. Dimarts 21 de juny a les 13 h |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. NH Hotels cerca a personal de neteja i cuina per treballar en Països Baixos. Data: 20 juny |
| Living & Working in Spain. Organizado por EURES España y EURES Irlanda. Idioma: inglés. Jueves 16 de junio |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Oferta d'ocupació per treballar en guarderies infantils a Irlanda.Data: 13 juny |
| Fira Internacional d'Ocupació de Granada . Dijous. 9 de juny. |
| L'Agència per a l'Ocupació de l'Ajuntament de Madrid , membre de la Xarxa EURES, participa en 1 la ª Fira d'Ocupació de Retir en Madrid . Dimecres, 8 de juny, d'h. 10 a 14 h. |
| Living & Working In TheNetherlands . Organitzat per EURES Espanya i EURES Països Baixos. Idioma: anglès. Dimecres 8 de juny, 10 : 30 h. |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. EURES: Quines ajudes tenen les persones que vulguin treballar a Europa?.Data: 6 juny |
| Living and Working in Slovakia. Organizado por EURES España-EURES Eslovaquia. Idioma: inglés. Jueves 2 de junio |
| EURES Espanya participa enles Jornades d'Ocupació i Emprenedoria de l'Ajuntament d'Alcobendas ( Madrid ). 1 i 2 de juny. |
| Living and Working in Malta. Organizado por EURES España-Eures Malta. Idioma: inglés. Martes 31 de mayo. |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Oferta d'ocupació per a mecànics industrials a Tortosa ( Tarragona ).Data: 30 maig |
| EURES Espanya participa en la VIII Fira d'Ocupació de Collado-Villalba( Madrid ). Dimecres 25 de maig.
|
| Living and Working in Croacia. Organizado por EURES España-Eures Croacia. Idioma: inglés. Martes 24 de mayo. |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertes d'ocupació de l'empresa Novo Nordisk per treballar a Dinamarca.Data: 23 maig |
| Esdeveniment online de reclutament: Health professional, Veterinarians and Teachers for Sweden, organitzat per ERUES Suècia. 19 de maig a les 12 : 00 h. |
| Ets Veterenirario/a? T'agradaria treballar a Suècia?EURES Espanya i EURES Suècia han organitzat un procés de selecció en Zaragoza para el de 18 maig |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Oportunitats d'ocupació per a educadors infantils a Alemanya.Data: 16 maig |
| Living and Working inItaly .Organitzat per EURES Espanya-Eures Itàlia. Idioma: anglès. Divendres 13 de maig, a les 11 h. d'Espanya |
| Fira d'Ocupació de la Universitat Politècnica de València (UPV). 20 Edició. Valencia . 11 i 12 de maig |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertes de veterinaris per a Suècia i de recentment graduats per a l'empresa Novo Nordisk a Dinamarca Data: 9 maig |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertes d'ocupació per a les campanyes agrícoles a Bèlgica.Data: 25 abril |
| Taller EN LÍNIA organitzat per EURES Espanya i EURES Portugal: Viure i Treballar a Portugal. Dijous 21 d'abril 2022 - 11 : 00 CEST |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Oferta d'ocupació per a perruquers/as a Noruega, Suècia i Finlàndia.Data: 4 abril |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertes d'ocupació a Finlàndia, Dinamarca, Noruega i Suècia.Data: 28 març |
| Dimarts que ve 22 de març a les 10 : 30 CET (i fins a les 16 : 30 ) la xarxa EURES organitza la ª 5 edició de l'esdeveniment "Seize the Summer with EURES 2022 ". La major fira d'ocupació europea virtual en el sector turístic i de l'hostaleria. |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Oferta d'ocupació a Alemanya per a el sector turístic i en hostaleria per a la temporada d'estiu. Data: 21 març |
| Intervención de EURES España en el Programa de radio MADRID TRABAJA. Oferta de empleo en Suecia, Noruega y Dinamarca para la temporada de verano 2022 . Fecha: 14 marzo |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Seize the Summer. Fira del sector turístic i de l'hostaleria. Data: 7 març |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Treballar a Irlanda en el sector sanitari i el de 15 març “Jobs in 2022 Ireland ”. Data: 28 febrer |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Treballar en Canarias en el sector d'animació 3 D. Data: 21 febrer |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertas d'ocupació a Suècia per treballar en el sector de l'hostaleria i de la salut. Data: 14 febrer |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. 12 de febrer. Càsting de Disney en Madrid . Data: 7 febrer |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Treballar a Irlanda en el sector sanitari i el de 15 març “Jobs in 2022 Ireland ”. Data: 28 febrer |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Treballar en Canarias en el sector d'animació 3 D. Data: 21 febrer |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertas d'ocupació a Suècia per treballar en el sector de l'hostaleria i de la salut. Data: 14 febrer |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. 12 de febrer. Càsting de Disney en Madrid . Data: 7 febrer |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. Ofertes d'ocupació a Irlanda gestionades per la xarxa EURESData: 31 gener |
| EURES Espanya i ENCEBI (Associació de Científics Espanyols a Bèlgica) en "Ocupació Cientificotècnica a Espanya i Bèlgica" Dates: 27 gener |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. "L'Ocupació Cientificotècnica a Espanya i Bèlgica"Data: 24 gener |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. "Ofertes d'ocupació per treballar en un resort a Xipre, 1 . 600 llocs de treball en 60 ocupacions diferents"Data: 17 gener |
| Intervenció d'EURES Espanya al Programa de radi MADRID TREBALLA. "Oferta d'ocupació a Finlàndia per a auxiliars d'infermeria" Data: 10 gener |