Cita Prèvia Seu electrónica

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

JO Barcelona 2025

JO Barcelona 2025

El Servei Públic d'Ocupació Estatal participa en la XIII Edició de JO Barcelona el de 13 maig. Un any més apropem els serveis de l'organisme al públic més jove amb la nostra participació en l'esdeveniment. Ho farem a través d'un stand on s'informarà sobre opcions d'ocupació i formació per a persones joves, i també impartirem diverses xerrades centrades en l'ocupació jove.

La décimotercera edició de JO Barcelona , Congrés Internacional d'Ocupació i Formació Professional de Barcelona , se celebra aquest 13 de maig en el Palau Blaugrana del Spotify Camp Nou i compta amb la participació del Servei Públic d'Ocupació (SEPE). El congrés obre les seves portes des de les 09 : 30 hores i roman obert fins a les 19 : 00 hores.

El SEPE amb l'ocupació jove

A més del stand on es donarà informació als joves que s'apropin fins al Palau Blaugrana sobre ocupació i formació, s'impartiran diverses xerrades:

• 10 : 30 hores | Què pot fer el SEPE per tu?, impartida per Víctor Santa-Bàrbara, director provincial del SEPE en Barcelona i coordinador territorial en Cataluña
  • 12 : 00 hores | Eures: Trobar treball a Europa, impartida per Esther del Camp, assessora tècnica
  • 13 : 30 hores  | Què és Empra't?El Portal únic d'ocupació del SEPE, impartida per María Teresa Litón, cap de servei de la Sotsdirecció d'Estadística del SEPE
  • 13 : 30 hores  | Garantia Juvenil, en què pot ajudar-te, impartida per Lola Peñalva, gestora de Garantia Juvenil

Fundaetambé imparteix una conferència sobre els seus programes de formació centrats en l'adquisició de competències digitals:

• 14 : 30 hores  | Experiència Fundae, impartida per David Jerez i Pedro González, tècnics orientadors de Fundae

Per complementar les conferències, en el corner de SEPE hi haurà punts informatius sobre:

• Garantia Juvenil, la iniciativa europea que pretén facilitar l'accés dels menors d'anys 30 al mercat laboral
  • Eures, la xarxa de cooperació europea per a l'ocupació
  • L'observatoride les ocupacionsque informarà sobre les tendències del mercat de treball i els perfils més demandats
  • Empra't, el portal únic d'ocupació del SEPE
  • Fundae, la Fundació per a la Formació en l'Ocupació que donarà informació sobre la plataforma Experiència Fundae de formació bonificada.

JoBarcelona 2025