Seu electrónica

Carta de Serveis del Servei Publico d'Ocupació Estatal

NIPO: 120-23-030-9 Actualizado a 19 / d’octubre / 2022

Presentació

Amb la publicació, en 2013 , de la primera Carta de Serveis, el Servei Públic d'Ocupació Estatal, va fer un pas més en el seu compromís amb la millora de la qualitat dels serveis que prestem.

Aquest compromís s'ha manifestat en els últims anys  en el procés de modernització de la gestió, que unit a les millores resultants dels diagnòstics efectuats en totes les dependències perifèriques a través dels models de gestió de qualitat *EFQM i *EVAM, ha permès aconseguir assoliments evidents dirigits a la ciutadania: la prestació dels serveis a través de canals alternatius, electrònic i telefònic, l'organització de l'afluència d'usuaris a les oficines a través del sistema de cita prèvia i la millora dels processos i mitjos informàtics que han aportat agilitat i rapidesa a la gestió, han fet possible afrontar la major demanda de serveis de la nostra història, obtenint al seu torn millors resultats amb uns recursos humans i materials considerablement minvats.

Els compromisos de qualitat recollits en la primera Carta de Serveis, van tenir fidel reflex en els nostres objectius estratègics i operatius, de manera que l'esforç dirigit de les persones que integren el Servei Públic d'Ocupació Estatal, ha permès millorar la majoria dels indicadors que incideixen de manera directa en la satisfacció dels usuaris.

La Carta de Serveis s'ha convertit en un important instrument de gestió interna i motor de la millora contínua del Servei Públic d'Ocupació Estatal, que exigeix una revisió periòdica de compromisos i continguts per a la seva adequació a la nova realitat de l'organisme i de la societat espanyola.

El Director General del Servei Públic d'Ocupació Estatal