COBRO O PARO/SUBSIDIO, QUE É A REVISIÓN OU REVOGACIÓN ADMINISTRATIVA DO MEU EXPEDIENTE?

El procedimiento de revocación o revisión supone la rectificación, en cualquier momento, de oficio o por solicitud de la persona interesada, de los errores materiales, de hecho o aritméticos derivados de sus actos.

Si el Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE) detecta circunstancias que modifican la prestación que usted tiene reconocida (el periodo, la cuantía o cualquier otro aspecto que afecte a dicha prestación), incluida su aprobación completa, podrá iniciar el procedimiento de revocación.

Este procedemento iníciase mediante unha notificación na que se lle informa sobre os feitos e fundamentos de dereito polos que procede a revisión administrativa, os seus efectos, a modificación do período en que se percibe a prestación e da súa contía, e no seu caso, a devolución da prestación que percibise indebidamente.

Cando a revisión supoña a revogación total da prestación, por resultar indebidamente recoñecida, comunicaráselle que se procede á suspensión do cobro como medida cautelar. Dispón dun prazo de dez días para alegar o que estime oportuno en defensa dos seus intereses. Transcorrido devandito prazo e estudadas as súas alegacións, se as houbo, o SEPE procederá a ditar resolución.

Si no está de acuerdo con la resolución adoptada, podrá presentar una reclamación previa a la vía jurisdiccional social en defensa de sus intereses.