Seu electrónica

Traducción automática

El presente sitio Web está traducido a varias lenguas españolas oficiales en sus respectivos territorios, de conformidad con lo establecido en el artículo 3 de la Constitución Española de 1978 y sus Estatutos de Autonomía.

Las lenguas son el catalán, el euskera, gallego, valenciano, inglés y francés. Se advierte que, con carácter general, puede existir un desfase entre la versión en castellano y en las otras lenguas, derivado del proceso de traducción a las mismas.

Principado de Asturias

Les convocatòries d'Astúries

Ací pots conéixer
totes les convocatòries d'ajudes i activitats
que pots demanar
en la Comunitat Autònoma d'Astúries.

Pots demanar-les
si formes part
del Sistema Nacional de Garantia Juvenil
i vius a Astúries.

Comunitat autònoma:és el nom dels territoris en els quals es dividix Espanya. Per exemple, Andalucía , Galicia o la Comunidad de Madrid .

Sistema Nacional de Garantia Juvenil:és un fitxer en l'apareixen totes les persones jóvens apuntades en el projecte de Garantia Juvenil.

Subvencions per a contractar a jóvens

Són ajudes per a contractes en pràctiques.

Subvencions: són quantitats de diners que es donen per a fer projectes o gastos concrets.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries

Para qui és esta ajuda?
Ajuntaments

Es pot demanar…
Des del de 22 setembre de 2017
i fins al de 31 març de 2020

Subvencions per a contractar a jóvens

Són ajudes per a contractes en pràctiques.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries

Para qui és esta ajuda?
Ajuntaments

Es pot demanar…
Des del d'octubre 4 de 2018
i fins al de 31 març de 2021

Subvencions per a contractar a jóvens

Són ajudes per a contractes de formació
i aprenentatge
.

Contractes per a la formació i l'aprenentatge: és l'acord entre una empresa i una persona que no ha treballat encara perquè treballa per a ella i aprenga a fer les tasques del seu lloc de treball.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries

Para qui és esta ajuda?
Empreses

Es pot demanar…
Des del d'agost 1 de 2016
i fins al d'octubre 31 de 2019

Subvencions per a contractar a jóvens

Són ajudes per a contractes de formació
i aprenentatge.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries

Para qui és esta ajuda?
Empreses

Es pot demanar…
Des del d'octubre 1 de 2017
i fins al d'octubre 31 de 2021

Subvencions per a contractar a jóvens

Són ajudes per a contractes de formació
i aprenentatge.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries

Para qui és esta ajuda?
Empreses

Es pot demanar…
Des del de 1 desembre de 2017
i fins al d'octubre 31 de 2020

Programes Ocupa't 2018

Són ajudes per a organitzar i oferir
programes que barregen cursos
i oportunitats de treball.

Estos programes són per a jóvens
que no tenen aprovada l'ESO.

L'objectiu del programa
és que les persones jóvens aproven
elcertificat de professionalitat.

Certificat de professionalitat: són títols que diuen que una persona té unes habilitats/habilitats concretes. Per exemple, saber com usar i cuinar el menjar.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries

Para qui és esta ajuda?
Empreses

Es pot demanar…
Des del d'agost 2 de 2018
fins al de 26 juliol de 2019

Subvencions per a contractar a jóvens

Són ajudes per a contractes de formació
i aprenentatge.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries

Para qui és esta ajuda?
Empreses

Es pot demanar…
Des del de 2 desembre de 2019
i fins al de 31 desembre de 2019

Oportunitats de treball

Són 52 llocs de treball
de contractes en pràctiques.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Ajuntament de Oviedo

Para qui és esta ajuda?
Jóvens

Es pot demanar…
Des del de 2 març de 2020
fins al de 11 març de 2020

Subvencions per a contractar a jóvens

Són ajudes per a contractes en pràctiques.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries

Para qui és esta ajuda?
Ajuntaments

Es pot demanar…
Des del de 20 maig de 2021

Subvencions per a contractar a jóvens

Són ajudes per a contractes en pràctiques.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries

Para qui és esta ajuda?
Ajuntaments

Es pot demanar…
Des del de 20 maig de 2021

Subvencions per a contractar a jóvens

Són ajudes per a contractes en pràctiques.

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Comunitat Autònoma d'Astúries

Para qui és esta ajuda?
Ajuntaments

Es pot demanar…
Des del de 20 maig de 2021

Subvencions per a contractar a jóvens

Acípots saber més
sobre estes ajudes.

Quina organització oferix esta ajuda?
Cambra de comerçde Oviedo

Para qui és esta ajuda?
Empreses

Es pot demanar…
Des del d'agost 4 de 2021

Cambres de comerç: són organitzacions d'empreses.

Apunta't ací
en el Sistema de Garantia Juvenil

Les empreses pots entrar en el teu perfil
a través d'este enllaç

Comprova ací
que els teus documents del SEPE
són vàlids

Servici Públic de
Ocupació Estatal o
SEPE
: és el servici de
l'Administració de
Espanya que s'encarrega
d'atendre els temes
relacionats amb el
treball de les espanyoles
i dels espanyols.